امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

جان بابا عشق مامان

یک هفته ی پر استرس

1393/5/25 18:08
نویسنده : مامان
923 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام

این هفته برای من و تو خیلی پر استرس بود قرار بود تو آخرین مرحله ی بچه گیت پشت سر بزاری و دیگه یه جورایی بزرگ بشی و اونم ترک دیوار استحکامی مای بی بی بود.

من به یه چیزی در مورد تو اعتقاد پیدا کردم که هر وقت بخوام کاری کنم و دو دلم خدا خودش یه جوری کمکم می کنه موقعی که می خواستم از شیر بگیرمت دو ماه خواب نداشتم که چطور این کارو بکنم با اون وابستگی شدیدی که تو داشتی اما دو روز من و تو مریض شدیم و تو خودبخود دیگه شیر نخوردی حتی الانم باورم نمیشه

راسته که میگن

   خدا گر ببندد دری       ز رحمت گشاید در دیگری

این چند وقت همه میگفتن باید از مای بی بی بگیرمت ولی خودم دلهره داشتم گفتم آخر تابستون این کارو می کنه تا اینکه یهو دیدم دلت قرمز شده و به مای بی بی حساسیت پیدا کرده گفتم احتمالا الان وقتشه و از فرداش دیگه بردمت دستشویی و تو خیلی خوب پذیرفتی و تا الان که دقیقا یه هفته گذشته ما هیچ مشکلی نداشتیم

البته به غیر از پی پی که هنوز یه کم دیر هشدار میدی

فدای تو پسر گلللللللم برم به قول خودت عاشققققققتتتتتتم

پسندها (2)

نظرات (4)

بابا مهدی
7 شهریور 93 18:30
سلام پسر گلم قربونت برم که اینقدر خوبی دیگه واسه خودت مرد شدی
خاله مریم
14 شهریور 93 15:02
بزرگ مرد کوچک
مامان
22 شهریور 93 14:35
پسرگلی همیشه سلامت باشی
وبلاگ متن مداحی
23 مهر 97 21:44
وبلاگ متن مداحی بهترین وبلاگ در زمینه متن مداحی با بیش از 5 سال فعالیت برای بیشتر دیده شدن با ما تبادل لینک کنید ما را با نام وبلاگ متن مداحی عبرات الحورا و با ادرس http://abaraatahowra.mihanblog.com/ لینک کنید و به وبلاگ ما بیایید اطلاع دهید (از طریق نظر دادن) در اسرع وقت لینک خواهید شد... با تشکر