امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

جان بابا عشق مامان

هفته ی پر دردسر

1392/7/30 18:34
نویسنده : مامان
880 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی پیش هفته ی خیلی سخت و پر دردسری بود شنبه برای گزینش رفتم اراک تو پیش مامانی بودی تا ظهر که ما برگشتیم شبش نمی دونم چی شد که از نصف شب تو شروع کردی به بالا آوردن تا صبح .     منم صبح مجبور بودم برم مدرسه با اینکه خیلی دلم شور تو رو میزد قرار شد مامان و بابا مهدی ببرند دکتر ساعت 10 که زنگ زدم مامان گفت دکتر گفته ویروس گرفتی و حتما باید بستری بشی منم سریع از مدرسه اومدم بیمارستان خدا میدونه که چی به من گذشت

وقتی رسیدم داشتن به دستات آنزیوکت می بستن و تو هم مثل ابر بهاری گریه می کردی من که مردم و زنده شدم خودمم کلی گریه کرده بعد از یه ربع تو آروم شدی و تو اتاقت بستری شدی .

 

فردا ظهرش مرخص شدی اما برای ما انگار یه هفته طول کشیده بود ، راستی همه ی پرستارا عاشقت شده بودن وقتی برای تعویض سرمت می اومدن تو گریه می کردی و تو گریه می گفتی خاله ممنون.ماچ

شبش هم من مریض شدم و تا نصف شب بیمارستان بودم از همه بدتر اینکه مجبور بودم مدرسه هم برم سه شنبه از مدرسه که برگشتم دوباره راهی بیمارستان شدم فکر کنم یه 4 لیتری سرم بهم زدن.

اما اتفاق جالبی  افتاد :

من که این همه استرس داشتم برای از شیر گرفتنت و دنبال راه حل این کار بودم بعد از اینکه از بیمارستان اومدم تو شیر خوردی و گفتی اه و این شد از شیر گرفتن تو .مطمئنم مریض شدنم حکمتی داشته اصلا باورم نمی شه توئی که اینقدر وابسته بودی چطور به این راحتی تونستی با این مساله کنار بیای. فدات بشه مادر که انقدر صبوری.

قربون خدا برم

راستی از وقتی شیر نمی خوری ماشا... هزار ماشاا... خوراکت خیلی خوب شده اصلا نمیزاری چیزی به من و بابایی برسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مریم
26 مهر 92 23:17
_______________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@
خاله حدیثه
28 مهر 92 12:54
سلام عزیزم خدا بد نده ایشالله که بلا دور باشه و دیگه از این اتفاقات براتون نیفته
عاشقانه هاي من
10 آبان 92 14:02
درود
سهیلا
25 آبان 92 21:33
سلام ای مامان باسلیقه بااین وبلاگ خوشگلی که درست کردی قربون امیرحسین گل ماشاالله چقدر بزرگ شده من به وبلاگش سرمیزنم اما این عدد نمایش نظردهی برام مشخص نمیشه که پیغام بذارم.فکرکنم برای سرعتمه الان شبه اومدم دیدم درسته آخی خیلی ناراحت شدم برای پسر گلت عکسشو دیدم سرم بدست غصم گرفت انشاالله همیشه شادی و سلامتیش رو ببینی دوست عزیزم
قالب و تقویم کودکانه
6 آذر 92 18:08
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ زیر از نمونه کار های ما می باشند http://boynini.niniweblog.com http://bardiatalayi.niniweblog.com
عاطفه
12 آذر 92 16:46
سلام امیرحسین عزیزم.امیدوارم هیچوقت مریض نشی ،نه خودت نه مامانت.